Rene Tuitman wint KOOZAA-bokaal

Maandag, 22 september 2014

Zondagochtend om 7.30 uur

Verzamelden zich 13 vissers voor de 6e en laatste zondagstekwedstrijd  om te strijden voor de KOOZAA-bokaal. Voor dat we naar het wedstrijd parcours gingen, stond de winnaar voor deze wedstrijd al vast. Rene Tuitman was met een voorsprong van een dikke 400 punten al niet meer te achterhalen door de nummer 2 van dit moment Pieter Ketting. Toch was de spanning nog groot voor de 2e plaats hier kon de nummer 9 nog 2e worden omdat de verschillen maar klein waren. Het wedstrijdwater lag deze keer achter Kantens en er werd gevist in het Boterdiep. We mochten zoals afgesproken om 8.45 beginnen met voeren en vissen. De vangsten waren deze dag erg goed zoals u in de uitslag kunt lezen. Na afloop van de wedstrijd keerden we allemaal terug naar de ijsbaankantine aan de Korenlaan, waar na het opmaken van de stand de grootaandeelhoudster Lammy Huizing van KOOZAA zoals Martin Huizing haar noemt de prijzen uitreiken. Zoals vermeld is Rene Tuitman winnaar geworden van de KOOZAA-Bokaal. Piet de Winter is gewicht-kampioen geworden, Derk de Groot aantal-kampioen en Pieter Ketting reserve kampioen Als sponsor hadden ze gezorgd voor geweldige bekers en kregen de eerste 4 in de eindstand een KOOZAA- pakketje, en de andere wedstrijd vissers een stukje KOOZAA-zeep. En natuurlijk allemaal de felicitaties van Lammy en allemaal een dikke smok. Ook mocht iedereen een vleesprijs uitzoeken en was het nog lang onrustig aan de Korenlaan.
De foto's van de prijsuitreiking staan in de foto-album