2e winterwedstrijd

Zondag, 7 december 2014

7 wedstrijd vissers melden zich voor de 2e winterwedstrijd,

in de kantine aan de Korenlaan. Het waren bijna winterse omstandigheden toen wij om 8.00 uur richting Eenrum reden waar de 2e winterwedstrijd vervist zou worden. Toen wij aankwamen lag een gedeelte van het water in de haven nog onder een laagje ijs. Maar naarmate het later werd en er regen uit de hemel neerdaalde, de wind opstak en de eenden een handje hielpen was het water gauw ijsvrij. Al gauw werden de eerste vissen in het leefnet gedeponeerd, maar 2 van de vissers hadden besloten om het na 2 uur op te geven en  met een complete wegafzetting terug te keren naar Middelstum. De weersinvloeden hadden degelijk invloed op de vangsten maar om 2 uur konden we de vis van de over gebleven 5 vissers toch wegen. In de kantine aan de Korenlaan bleek dat Rene Tuitman de wedstrijd had gewonnen. de complete uitslag kunt u via de link openen.