Winterse omstandigheden tijdens 5e winterwedstrijd

Dinsdag, 27 januari 2015

6 wedstrijd vissers hadden zich deze ochtend gemeld op deze koude winterse dag. Men had besloten om deze wedstrijd in Appingedam te vervissen. De vangsten waren niet best deze dag, alleen René wist een paar visjes te verschalken, alhoewel velen van ons hieraan twijfelen. Halverwege de wedstrijd werd René zijn leefnet meegesleurd door de sterke stroom maar met vereende krachten werd deze toch weer opgevist, volgens René zijn er vissen uitgezwommen maar volgen de verdere aanwezige vissers is er vis in gezwommen. Maar alle gekheid op een stokje René heeft zijn klasse weer getoond vandaag en de 6 aanwezige vissers hebben een leuke visdag beleefd. Om 8.30 uur begon het flink te stromen, maar door een telefoontje met de sluiswachter was dit gauw weer opgelost.