Rene Tuitman wint ook de 6e winterwedstrijd en tevens de winterwedstrijden

Dinsdag, 17 februari 2015

Slechts 4 vissers melden zich deze koude zondagochtend in de kantine van de schaatsvereniging aan Korenlaan. Er was eerder afgesproken dat deze wedstrijd zou worden vervist in Dokkum. Dus om klokslag 8.00 uur werd er koers gezet naar dit leuke Friese stadje.
De temperatuur lag iets onder het vriespunt aan het begin van de ochtend, en de gehele ochtend bleef het koud daar de zon zich niet liet zien. De vangsten waren deze dag redelijk en toen men om 14.00 uur ging wegen kwam men tot het resultaat die men kan zien als men de link aanklikt.
Rene Tuitman werd algemeen kampioen
Martin Huizing         gewicht kampioen