Willem Slagter grote winnaar 1e Timmersteewedstrijd.

Zaterdag, 4 april 2015

18 wedstrijdvissers melden zich vanmorgen in het cafĂ© de Hoornstertil In Wehe de Hoorn voor de 1e stekwedstrijd van het district. Hieronder 4 wedstrijdvissers van H.C de Witte Dobber uit Middelstum die tevens om de 1e wedstrijd in de Timmerstee competitie streden. Om 7.00 uur mochten we naar het Aduarderdiep vertrekken waar de wedstrijd vandaag zou plaatsvinden. een harde wind stond dwars over het water en de mensen die met een vaste stok visten hadden soms moeite om hem in het water te houden. Ook moest je soms lang wachten op een aanbeet hoewel sommige vissers hier helemaal geen moeite mee hadden en de gehele dag door vingen. Willem Slagter was vandaag verre weg de nummer 1 met bijna 26 kilo, Martin Huizing was de nummer 2 met bijna 10 kilo en alle vissers uit Middelstum waren bij de beste 8.
de uitslag voor de Timmerstee bokaal staat in de link hieronder.