Arie Timans winnaar 1e wedstrijd KOOZAA-bokaal

Zondag, 26 april 2015

Op deze druilerige zondagochtend melden zich 11 fanatieke vissers om mee te vissen voor de KOOZAA-bokaal

Na een kleine zoektocht naar de sleutel ging de kantine aan de Korenlaan om 7.35 uur toch nog open en konden de 11 vissers zich in laten schrijven voor de eerste wedstrijd om de KOOZAA-bokaal. We zouden zoals op de website stond aangegeven naar het Aduarderdiep gaan, waar de laatste weken al goed was gevangen. Het was een miezerige zondagochtend met een harde wind die dwars op het water stond. Het viel in eerste instantie niet mee om een vis te verleiden tot een aanbeet maar na verloop van tijd ving toch bijna iedereen een visje. Arie Timans was vandaag een klasse apart  en werd zoals in de uitslag hieronder vermeld glorieus winnaar  van deze eerste KOOZAA-bokaal.