Zaterdag 2 mei het lijkt met dit mooie weer een prachtige visdag te worden

Maandag, 4 mei 2015

Slechts 21 visser melden zich deze ochtend in het Trefcentrum in Bedum waar de koffie aangeboden word door de plaatselijke hengelsportvereniging en daarvoor natuurlijk dank. Onder de 21 vissers waren er ook 5 vissers van H.C de Witte Dobber, die deze dag ook nog streden voor een goeie klassering om de Tmmersteebokaal.  Om klokslag 7.00 uur word het wedstrijdwater voor deze dag door Wim Venhuizen bekend gemaakt. Er word gevist tussen Bedum en Onderdendam en tussen Onderdendam en de spoorbrug van Winsum. Iedereen begaf zich hierna naar het aangegeven water om een goeie stek te zoeken. Ondanks de mooie weersomstandigheden deze dag vielen de vangsten wat tegen. Tussen 13 en 13.30 uur kwamen de weegploegen langs en werd de stand opgemaakt die later in het Trefcentrum te Bedum bekend werd gemaakt (zie link hieronder) Toch weer een leuke en goed georganiseerde visdag van het Rayon. de volgende wedstrijd is op 6 juni en die word vervist vanuit de ijsbaan kantine aan de Korenlaan te Middelstum.