1e Winterwedstrijd HC de Witte Dobber

Dinsdag, 24 november 2015

Afgelopen zondag 22 november werd de 1e winterwedstrijd van het seizoen gevist in Sneek .

Onder ideale omstandigheden wat het weer betreft waren 13 vissers en de kok samen gekomen in het ijsbaangebouwtje. Hier was de koffie reeds gereed. De voorzitter heet iedereen welkom in het bijzonder de 2 gastvissers . Na enig uitleg word koers gezet richting het oude centrum van Sneek. De berichten over de vangsten waren erg goed de laatste periode. Dus hadden onze vissers hoge verwachtingen van deze morgen. Maar waarschijnlijk door de hevige regenval van de afgelopen dagen in combinatie met de vorst van de afgelopen nacht vielen de vangsten in vergelijking met voorgaande jaren behoorlijk tegen. Hierdoor had onze kok het al  vroeg druk met het uitscheppen van de snert. Dit was weer prima in orde. Na het wegen en tellen werd koers gezet naar de kantine waar de prijsuitreiking plaatsvond.