Jeugdkoppelwedstrijd 26 september 2015

Woensdag, 30 september 2015

Zaterdag 26 september 2015 werd de laatste jeugdcompetitie van dit jaar vervist.

Met 11 jeugdleden en 12 senioren werd om 13.00 uur koers gezet naar de haven van Onderdendam. Onder zomerse weersomstandiheden werd er gevist in koppels van een senior en en een jeugdlid.. Al gauw lieten de eerste vissen zich verschalken en dit bleef doorgaan tot het einde van de wedstrijd. Na het wegen en meten van de vis werd er koers gezet naar het ijsbaangebouw. `hier was de prijsuitreiking maar van de koppelwedstrijd maar ook de uitreikingvan de bekers voor het hele seizoen . Uiteraard  waren er voor alle jeugddeelnmers ook weer geweldige prijzen. door sponsering van bouwservice Timans en KOOZAA was er voor alle deelnemers een brood hamburger en was er tevens een springkussen voor e jeugd georganiseerd. Het bestuur wil via deze weg Jur Hazekamp weer bedanken voor zijn geweldige organisatie van het afgelopen jeugdseizoen. Tevens willen we allle vrijwilligers en sponsoren bedanken voor hun inzet/bijdrage in het afgelopen seizoen . mede hierdoor is het mogelijk om dt jeugdevenement te organiseren .

Het bestuur.