3e winterwedstrijd 10 januari 2016

Maandag, 11 januari 2016

Inhaal wedstrijd 3e winterwedstrijd Hc de Witte Dobber

Zondag 10 januari jongstleden werd dan uiteindelijk de 3e winterwedstrijd vervist van HC de Witte Dobber. Deze wedstrijd zou in 1e instantie 3 januari worden vervist maar door het gevaarlijke weer ( Ijzel en sneeuw) werd deze door het bestuur afgelast zoals de statuten dit voorschrijven. Vol goede moed werd koers gezet naar Kollum. Maar hier aangekomen zagen we dat deze wateren reeds door meerdere vissers werden bevolkt. Hierop werd voltallig door de leden besloten om door te rijden naar Dokkum. Zag er allemaal goed uit voldoende water maar de maatse vissen lieten zich lastig vangen. Er waren een paar kleine uitschieters wat betreft de vangsten maar het bleef lastig om ze te vangen. Na de wedstrijd was de nieuwjaarsborrel van de club voor leden, sponsors en een aantal besturen van verenigingen waarmee wordt samengewerkt. Onder het genot van een hapje en een drankje kon men van gedachten wisselen over allerlei zaken en dus niet alleen vissen! Al met al een geslaagde dag waar bij Cecile Huitsing nog wordt bedankt voor het maken van de hapjes.

Link: uitslag 10-01-2016