4e winterwedstrijd hc de witte dobber

Zondag, 24 januari 2016

Arie Tiemans wint 4e winterwedstrijd hc de witte dobber

Zondagmorgen 24 januari 2016 melden zich 5 vissers in het ijsbaangebouwtje om een morgentje te gaan vissen. Helaas viel een visser uit door de griep en werd met vier vissers koers gezet naar de stad Groningen. Er werd een poging gedaan om vis te vangen in het overwinningskanaal maar de vissen lieten zich niet verleiden om te bijten. Hierop werd koers gezet naar Bedum waar ons hetzelfde overkwam. Uiteindelijk kwamen we in Stedum terecht waar nog een aantal visjes werden verschalkt. Uitslagen waren erg mager voor deze mooie zondagmorgen. Volgende keer maar weer beter. Volgende wedstrijd zal ijs en weder dienende 14 februari 2016 worden vervist. Lokatie wordt later bekend gemaakt.

Het bestuur

Link uitslag