Stefan Timans wint 1e avondwedstrijd om de Dio Marja Bokaal

Donderdag, 2 juni 2016

Afgelopen woensdagavond vond de 1e wedstrijd plaats van de avondcompetitie om de Dio Marja Bokaal

Met 10 vissers  werd om 18.30 uur koers gezet naar het water. Door de stevige wind in combinatie met de nog hevig woedende paaitijd van de vissen ging het vangen moeizaam . Om 22.15 uur was iedereen weer terug in het ijsbaangebouw waar onder het genot van een hapje en een drankje de uitslag bekend werd gemaakt. De 2e avondcompetitiewedstrijd zal woensdag 08-06-16 worden vervist vanuit het ijsbaangebouw. aanvang 18.15 uur.

Het bestuur ,