Stefan Timans wint 2e avond wedstrijd van de Dio Marja bokaal

Donderdag, 9 juni 2016

Afgelopen woensdagavond werd de 2e avondwedstrijd om de Dio Marja Bokaal vervist .

Met een opkomst van 9 vissers werd er dit keer ingeschreven bin Arie Timans voor thuis ivm de Hippolytusrun. Arie dank voor de gastvrijheid namens het bestuur !! Hierop werd koers gezet naar het viswater . Verwachting van iedereen was niet hoog aangezien de vangstberichten van de laatste dagen erg slecht waren. En deze verwachting werd waarheid. Iedereen had wel vis maar geen enkele brasem in het net deze avond. uitslag werd bekend gemaakt onder het genot van een hapje en een drankje in de kantine van de ijsbaan.

Het bestuur.