Rienk Smit en Jort Huizing winnaars 1e avond wedstrijd .

Zaterdag, 18 juni 2016

Afgelopen donderdagavond was de aftrap van de avondcompetitie voor de jeugd van Hc de Witte Dobber

Met helaas maar 8 deelnemers werd koers gezet naar Onderdendam. Onder ideale weersomstandigheden werd weer fanatiek gepoogd om vis te vangen. Helaas lukte dit niet iedereen aangezien de vis maar slecht wilde bijten. Gelukkig maakte de traktatie van snoep en drinken dit maar tot bijzaak. Ook werd er deze avond onder leiding van Willem Slagter nog even gekeken naar de technische staat van de hengels van onze jeugdvissers. Het bleek dat dit allemaal prima in orde was. Donderdag 30 juni is de 2e wedstrijd van deze jeugdcompetitie. Aanvang 18.15 uur aan de Trekweg 22B te Middelstum.

Het bestuur