Wessel Poort en Jort Huizing winnaars 3e wedstrijd jeugdcompetitie

Vrijdag, 15 juli 2016

Afgelopen donderdagavond werd de 3e jeugdwedstrijd van dit seizoen vervist.

Om 18.30 werd er koers gezet naar het viswater met 7 vissers. Er waren 2 opties om te  gaan vissen sluis Den Deel of haven Onderdendam. Er werd door de felle wind gekozen voor de haven van Onderdendam aangezien men hier redelijk beschut achter de huizen zat. Ondanks het mooie weer was de aanbeet van de vissen erg slecht  Maar gelukkig had iedereen toch vis gevangen. Dit was eerst de laatste wedstrijd voor de schoolvakantie . Na de vakantie hebben we 8 september de 4e en laatste wedstrijd van deze competitie en op 24 september is er nog een koppelwedstrijd met de senioren .

Het bestuur.