Koppelwedstrijd 24 september 2016

Dinsdag, 20 september 2016

Zaterdag 24 september aanstaande zal de jaarlijkse koppelwedstrijd met de jeugd worden vervist

Aanstaande zaterdag is het weer zover. Deze dag zal de jaarlijkse koppelwedstrijd met de jeugd worden vervist . Daarom het dringende verzoek aan onze seniorvissers om te komen vissen met de jeugd. Aanvang is 12.45 uur bij het ijsbaangebouw. Vertrek 13.00 uur en er zal worden gevist tot 16.00 uur.  Na deze wedstrijd is de prijsuitreiking over het seizoen van de jeugdwedstrijden en van deze koppelwedstrijd. Onder het genot van een hapje en een drankje . Vergeet niet om een emmer of leefnet mee te nemen voor zowel jezelf als eventueel je zoon/dochter!

Tot zaterdag.

Het bestuur