Uitslag 4e jeugdwedstrijd 8 september 2016

Maandag, 26 september 2016

Wessel Poort en Jort Huizing winnaars 4e jeugdwedstrijd HC de Witte Dobber.

Donderdagavond 8 september werd de 4e en laatste jeugdwedstrijd voor dit seizoen vervist.  Met 7 vissers werd om 18.30 uur koers gezet naar de Grote Haver op het fietspad richting Bedum. Het was geweldig weer om te vissen maar de vissen lieten zich op een aantal uitzonderingen na moeilijk vangen. Desondanks deed iedereen zijn best tot het einde van de wedstrijd . Om 20.45 uur nadat alles weer was opgeruimd werd er koers gezet naar Middelstum. Ook werd nog mede gedeeld dat de prijsuitreiking van deze competitie plaats zou vinden na de koppelwedstrijd van 24 september 2016.

Het bestuur