Uitslag koppelwedstrijd senioren/jeugd 24-09-2016

Vrijdag, 30 september 2016

koppel Jort Huizing en Willem Slagter winnen de jaarlijkse koppelwedstrijd van HC de Witte Dobber

Afgelopen zaterdag vond de jaarlijkse koppelwedstrijd van onze senioren/jeugd plaats. Er waren 11 jeugdleden aanwezig deze werden gekoppeld aan een seniorlid. Om 13.00 uur werd koers gezet naar Onderdendam t.h.v het dorpshuis. De weersomstandigheden waren prima maar de vis liet zich moeilijk vangen . Om 16.00 uur was het signaal einde wedstrijd en werd de vis gewogen en geteld waarna deze retour ging in het water. Hierna was de prijsuitreiking in het ijsbaangebouw. Ook was er de prijsuitreiking van de jeugdwedstrijden van de afgelopen zomer. Vanuit de club was er gezorgd voor een BBQ voor de senioren en voor de jeugd een broodje hamburger. Ook was er voor de jeugd drinken geregeld en kon men gebruik maken van een springkussen. Bij de prijsuitreiking was er voor alle deelnemers die afgelopen zomer deel hadden genomen aan de competitie een beker en een compleet opgetuigde hengel van 5.00 meter. Dit alles is mogelijk gemaakt door de gulle bijdrages van onze sponsors. Hiervoor onze dank. In het bijzonder willen wij Jur Hazekamp en de overige vrijwilligers bedanken voor hun inzet van de afgelopen zomer voor wat betreft de jeugdcompetitie.