Uitslag 3e winterwedstrijd

Maandag, 9 januari 2017

Rene Tuitman winnaar 3e winterwedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal

Afgelopen zondag werd de 3e winterwedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal vervist. Er kwamen 7 vissers op deze wedstrijd af. Bij de uitslagen staan 8 vissers vermeld maar helaas Maurice Brugge had zich verslapen. Om 08.00 uur werd koers gezet richting Kollum met een tussenstop bij Reitdiephaven in Groningen. Aangekomen in Kollum waren de omstandigheden ideaal. Prima temperatuur en geen wind en een leuk trekje in het water. In 1e instantie werd er goed gevangen met voorns van gemiddeld 400 gram. Helaas werd dit al snel minder en werd het echt weer zoeken naar maatse vis. Om 14.00 uur werd de balans opgemaakt er werd er koers gezet naar de kantine van de ijsbaan waar de uitslag bekend werd gemaakt . Tevens was er gelegenheid voor leden en sponsors om langs te komen voor de nieuwjaarsreceptie. Al met al weer een geslaagde visdag.