Uitslag 4e winterwedstrijd

Zondag, 29 januari 2017

Wiilem Slagter wint 4e winterwedstrijd om de Mulder wonen bokaal

Afgelopen zondag vond de 4e wedstrijd van de wintercompetitie plaats. Deze wedstrijd was al een week naar voren verplaatst ivm de strenge vorst in de week ervoor. Helaas was er nu op veel plaatsen ook nog ijs aanwezig. De eerste locatie was Bedum. aldus werd met 5 vissers koers gezet naar deze locatie, mooi open water en bijna geen wind. Leek perfect alleen had geen van de deelnemers na een uur  beet gezien waarop werd besloten om naar Winsum te gaan . Hier leek het eerst ook niks maar in de loop van de morgen werd het wat beter en werden er toch wat maatse vissen gevangen. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en werd de vis geteld en gewogen.