Uitslag 6 winterwedstrijd Mulder Wonen Bokaal

Zondag, 26 februari 2017

Rene Tuitman wint 6e winterwedstrijd en word hierdoor tevens algemeen kampioen winterwedstrijden 2016/2017

Afgelopen zondag werd de laatste winterwedstrijd van deze competitie vervist. Er waren 3 actieve vissers op komen dagen en daarom werd in goed overleg besloten om de wedstrijd te verplaatsen naar Pieterburen ipv Joure. Om 08.00 uur werd koers gezet naar Pieterburen. Bij aankomst was het winderig en nat. In de eerste uren werd er moeizaam een visje gevangen. Toch lukte het in het laatste uur om nog redelijk wat vis te vangen. Aantal en gewicht waren bijzonder goed. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen, hierop werd koers gezet naar de ijsbaankantine waar de vleesprijzen werden uitgereikt onder het genot van een hapje en een drankje. Rente Tuitman werd algemeen kampioen over de wintercompetitie met 529 pnt, aantal kampioen werd Martin Huizing met 414 pnt, en gewichtskampioen werd Willem Slagter met 407 pnt.

Het bestuur,