Ook topprestaties van leden HC de Witte Dobber in regiowedstrijd

Maandag, 3 april 2017

Erik Huitsing wint overtuigend 1e regiowedstrijd.

Afgelopen zaterdag werd de 1e regiowedstrijd van dit seizoen vervist. In cafe Hoornstertil melden zich 19 vissers. Er werd gevist in het Aduarderdiep thv van Feerwerd . Er kon een kleine 6 uur worden gevist. De vangsten waren goed te noemen met gemiddeld 10 kg per deelnemer. Maar Erik Huitsing spande toch wel de kroon met ruim 30 kg vis. Blijkt toch dat bepaalde diepte investeringen zijn vruchten af werpen! Martin Huizing werd 4e met ruim 14 kg vis en Willem Slagter werd 7e met ruim10 kg vis . Volgende wedstrijd is de 1e zaterdag van mei. Inschrijven bij het trefcentrum in Bedum tot 07.00 uur.