Uitslag 3e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Zondag, 18 juni 2017

Martin Huizing wint 3e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Afgelopen zondag werd de 3e wedstrijd om de Koozaa bokaal vervist. Ondanks het mooie weer was de opkomst maar matig . Er waren 5 vissers die zich hadden ingeschreven voor deze wedstrijd. Na een kopje koffie in de ijsbaankantine werd om 08.00 uur koers gezet naar Zuidwolde. Om klokslag 08.30 uur klonk het signaal om te gaan vissen . In het begin werd er alleen maar klein spul gevangen maar verder in de morgen wisten een aantal vissers de ook wat grotere vissen te vangen . Om 13.00 uur was het eindsignaal en kon de meet en weegploeg zijn werk gaan doen. Hierna werd koers gezet naar Middelstum waar onder het genot van een hapje en een drankje de uitslag bekend werd gemaakt.