Uitslag 2e wedstrijd jeugdcompetitie

Vrijdag, 30 juni 2017

Senna Bulthuis wint 2e wedstrijd van de jeugdcompetitie

Afgelopen donderdagavond werd de 2e wedstrijd van de jeugdcompetitie vervist. Jammer genoeg kwamen er maar 6 jeugdvissers opdagen voor deze wedstrijd. Misschien dat het had te maken met de weersvoorspellingen voor deze avond dat er veel regen zou komen, gelukkig bleef dit uit en kon er prima worden gevist. Locatie was deze avond sluis Den Deel waar onder prima omstandigheden kon worden gevist. Er stond een klein stroompje in het water en er was bijna geen wind. Na wat uitleg van de begeleiders konden de vissers proberen om een visje te vangen. Dit lukte prima aangezien bij de uitslag bleek dat iedereen vis had gevangen. ook werden de vissers weer voorzien van een hapje en een drankje zodat iedereen om 20.15 uur tevreden huiswaarts kon keren .