Uitslag 4e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Maandag, 10 juli 2017

Rene Tuitman wint 4e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Afgelopen zondag werd de 4e wedstrijd om de Koozaa Bokaal vervist. Er kwamen 7 vissers op deze wedstrijd af. Om 08.00 uur werd koers gezet naar het wedstrijdwater. Dit werd het Boterdiep tussen Seres pijpen en Kantens. Het weer was prima en de vangsten waren goed te noemen. Om13.00 uur klonk het eindsignaal en kon de meetploeg erbij langs. Bijzondere vangst deze dag was een zeelt van ruim 1500 gram. Onder het genot van een hapje en een drankje werd na afloop de uitslag bekend gemaakt in de kantine van de ijsbaan.