Uitslag 5e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Zondag, 30 juli 2017

Erik Huitsing wint 5e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Zondag 30 juli werd de 5e wedstrijd om de Koozaa Bokaal vervist. Met 6 deelnemers werd om 08.00 uur koers gezet richting Ulrum. Hier kon worden gevist in het Hunsingokanaal. De weersomststandigheden waren in het begin gunstig. Maar in de loop van de morgen kwam de wind opzetten waardoor er een behoorlijke golfslag op het water kwam.  Dit was voor de lange stok vissers een serieus probleem maar desondanks werd er behoorlijk aan aantal gevangen.Ook de picker vissers vingen allemaal redelijk aan gewicht. Samenvattend een prima vismorgen waarbij de vangsten redelijk tot goed konden worden genoemd.