Uitslag vakantiewedstrijd 2017 H.Zijl Schilderwerken bokaal

Zondag, 27 augustus 2017

Martin Bulthuis wint vakantiewedstrijd HC de Witte Dobber om de Hugo Zijl schilderwerkenbokaal.

Afgelopen zaterdag werd de jaarlijks vakantiewedstrijd van hc de Witte Dobber vervist.
Om 08.00 uur vertrokken 7 vissers vanuit Middelstum naar Opeinde. Hier kon men tot 15.00 uur onder prima weersomstandigheden vissen. De vangsten waren goed tot matig te noemen. Na de wedstrijd kwam de meetploeg om de resultaten te tellen en te wegen van deze dag.
Hierna werd weer afgereisd naar Middelstum waar reeds een geheel verzorgde Barbeque klaar stond voor de deelnemers en aanhang van Hc de Witte Dobber. Al met al een zeer geslaagde dag maar toch jammer van het minimaal aantal deelnemers.