Uitslag 6e wedstrijd om de Koozaa Bokaal

Maandag, 18 september 2017

Rene Tuitman wint 6e en laatse wedstrijd om de Koozaa bokaal.

Afgelopen zondag werd de laatste wedstrijd om de Koozaa bokaal vervist. Er hadden zich om 07.30 uur 9 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd. Na een een kopje koffie werd om 08.00uur  koers gezet naar het Winschoterdiep t.h.v de vuilstort. De weersomstandigheden waren prima en in het begin stond er weinig stroom in het water wat resulteerde in weinig en kleine vis . Later op de morgen kwam er meer stroom in het water , waardoor er ook nog redelijk veel grote vissen werden gevangen. Om 13.00 uur was het einde wedstrijd en kon de meet en weegploeg de resultaten opmaken. Hierop werd koers gezet naar de kantine waar onder het genot van een hapje en een drankje de prijsuitreiking van deze competitie plaats vond. Algemeen kampioen werd Martin Huizing met 155 stuks/ 40491 gram / 965 pnt.
Aantal kampioen werd Rene Tuitman met 287 stuks/ 17290 gram/ 634 pnt en gewichtskampioen werd Martin Bulthuis met 98 stuks/ 22300 gram/  544 pnt.

Het bestuur