uitslag 3e zaterdagmiddagwedstrijd huizing massage bokaal

Dinsdag, 9 januari 2018

Henk Zinger wint 3e zatermiddagwedstrijd.

Afgelopen zaterdag vond de 3e winterzaterdagmiddagwedstrijd plaats met na afloop een nieuwjaarsreceptie. Er waren 11 vissers die zich hadden ingeschreven voor deze wedstrijd. Weersomstandigheden waren prima alleen het water was wel erg grijs door de vele regen die van de akkers was gespoeld. Locatie was vanmiddag Middelstum tot aan de komborden. De vangsten waren matig maar de sfeer was prima. Om 16.30 uur was het einde wedstrijd en werd de vis geteld en gewogen. De uitslag werd achteraf bekend gemaakt op de nieuwjaarsreceptie voor alle leden in het ijsbaangebouw. Hier kon men onder het genot van een hapje en een drankje nog even gezellig napraten met elkaar.