Uitslag 4e zondag winterwedstrijd Mulder Wonen bokaal

Zondag, 28 januari 2018

Wllem Slagter wint 4e wedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal

Afgelopen zondag werd de 4e zondag winterwedstrijd vervist. Er hadden zich 4 vissers opgegeven voor deze wedstrijd. Locatie was Uithuizen. Om 08.00 uur werd er vertrokken naar bovengenoemde locatie. Gelukkig was de stevige wind gaan liggen en waren de omstandigheden om te vissen prima. Toch viel het door de kou de eerste paar uur met de vangsten wat tegen ,maar dit werd later op de morgen aanzienlijk beter. hierdoor ving iedereen naar tevredenheid vis. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen. Uit slag werd achteraf bekend gemaakt in de ijsbaankantine onder het genot van een hapje en een drankje.