Uitslag 5e zondag winterwedstrijd Mulder Wonen bokaal

Maandag, 19 februari 2018

Erik Huitsing winnaar 5e winterwedstrijd

Afgelopen zondag werd de 5e winterwedstrijd op de zondag vervist. Er hadden zich 6 vissers opgegeven voor deze wedstrijd. Om 08.00 uur werd er koers gezet naar Winsum aangezien Pieterburen was dichtgevroren. Maar ook Winsum was dichtgevroren en daarop werd er koers gezet naar Bedum. Hier was nog redelijk veel open water maar was het moeizaam om vis te vangen. Later op de morgen werd dit aanzienlijk beter en werd er redelijk tot goed vis gevangen. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon er worden gewogen en geteld. In de ijsbaankantine werd na de wedstrijd de uitslag bekend gemaakt onder het genot van een hapje en een drankje.