Rene Tuitman wint op overtuigende wijze 3e zondagwedstrijd

Zondag, 29 juni 2014

Moi viskeluu

Tussen 7.30 en 8.00 uur verzamelden zich de vissers die aan de zondagswedstrijden meedoen in de kantine van de ijsbaanvereniging.
We gingen vandaag de wedstrijd vervissen die door omstandigheden een week was verschoven. De weersomstandigheden leken voor deze ochtend ideaal. Om precies 8.00 uur werden we losgelaten en konden we onze stek aan het Winsummerdiep inrichten en innemen.
Er was in goed overleg met het bestuur besloten dat we om 8.45 uur konden beginnen met vissen en om 13.00 moesten de hengels uit het water zijn gehaald. Na de weging en telling bleek dat Rene Tuitman maar liefst 160 vissen in zijn leefnet te hebben. De uitslag werd bekend gemaakt op de parkeerplaats bij het haventje omdat het bestuur had vergeten de wedstrijd die een week was verschoven ook door te geven aan het bestuur van de ijsbaan vereniging. Al met al weer en mooie visdag. Willem Slagter zijn dag kon deze zondag niet meer stuk zowel Pieter Ketting als ook Piet de Winter hebben deze dag een kruiskarper gevangen die nu bij Willem in de vijver zwemmen.