Willem Slagter wint Dio-Marja Bokaal.

Donderdag, 3 juli 2014

Willem Slagter wint in een spannende kompetitie de Dio-Marja (avondwedstrijden) bokaal

Tussen 18.00 en 18.30 uur melden zich de vissers die meegedaan hebben aan de Dio-Marja avondwedstrijden om vanavond op 2 juli de 5e en tevens laatste avondwedstijd te vervissen. De strijd was nog steeds spannend zoals de stand na 4 wedstrijden liet zien. Stephan Timans ging met slechts 1 punt voorsprong op Willem Slagter de laatste avond in. Om 22.15 zouden we zien wie deze avondwedstrijden 2014 zou winnen. Deze wedstrijden werden gesponsord  door Dio-Maja en een half uur voor dat de kantine weer open ging stond de PR man van Dio-Marja Piet Jansma reeds voor een gesloten deur met enkele zeer goed samengestelde prijzen onder de arm. We hebben Piet welkom geheten en een drankje aangeboden namens de vereniging. Terwijl de vissers een hapje en een drankje namen werd de uitslag van de 5e wedstrijd en de eindstand berekend. Willem Slagter won de laatste avond wedstrijd en werd tevens eerste in het Dio-Marja avondkompetitie klassement. Piet Jansma reikte de prijzen uit. Willem Slagter was helaas verhinderd om bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn evenals Martin Huizing. Piet had voor de eerste vier uit het eindklassement een leuke prijs meegenomen, en iedere visser kon een vleespakket uitzoeken. De Dio-Marja Bokaal wordt uitgereikt tijden de algemene jaarvergadering van H.C de Witte Dobber.
1 en Algemeen Kampioen Willem Slagter
2e Gewichtskampioen Stephan Timans