Rene Tuitman wint ook de 4e Zondagwedstrijd

Zondag, 13 juli 2014

Zondag 13 juli verzamelden zich een 12-tal vissers die deel wilden nemen aan de 4e zondag wedstrijd. Bij aankomst was de koffie gereed en om 8.00 uur heette onze voorzitter Willem ons welkom en vertelde dat we naar het nieuwe wedstrijdparcours achter Winsum gingen wat door het district Hunsingo deze week was gerealiseerd. Ze hadden geweldig mooie visstekken gemaakt en met een 12-tal deelnemers kon men na hartenlust uitzoeken. Om kwart voor 9 kon men beginnen met voeren en de hengel uitwerpen en algauw werden de eerste vissen gedrild. Ik begreep dat Senna al 3 vissen in het net had toen Martin nog moest beginnen. De brasems lieten zich deze ochtend niet makkelijk vangen, en toen om 13.00 uur de hengels uit het water moesten kwam de weegploeg langs (Willem Slagter en Erik Huitsing) en werd de schade opgemaakt. Uit de uitslag die nadien in de kantine van de ijsbaanvereniging (ditmaal wel ) bekend werd gemaakt, bleek dat Rene Tuitman wederom weer de winnaar was en voert daarmee ook de competitie aan om de koozaa Bokaal.