Stephan Timans heeft de Lage Wierde bokaal gewonnen

Dinsdag, 22 juli 2014

Hij heeft dit gedaan met een kleine voorsprong van slechts 4 punten op Klaas Vegter. We waren s'morgens om 5 uur met 8 vissers begonnen, toen het nog lekker koel was aan het water. Dat veranderde in de loop van de ochtend snel, de temperaturen liepen op tot 37 graden aan het begin van de middag. Echt tropische temperaturen dus. Ondanks de hoge temperaturen waren de vangsten goed.
Tijdens de wedstrijd was er om 9.00 uur een ontbijt en om 13.00 uur een lunch. Dit alles was verzorgd door Cecile en dit was weer als vanouds goed geregeld. Om 16.00 uur stopte de wedstrijd en kwamen de weegploegen in actie. Na afloop was er de prijsuitreiking in het ijsbaangebouwtje. Daar de sponsor zelf niet aanwezig was werden de prijzen uitgereikt door de secretaris van de visclub.
Ook was er een vleesprijs voor iedere deelnemende visser. Dit keer was het een BBQ-pakket van slagerij Zuidhof. Omdat we de BBQ hadden aangezet kon je voor wie dat wilde het pakket gelijk opeten. Dit vonden de meesten een goed idee en het was nog lang gezellig.
Voor de jeugd was er een springkussen en daar werd goed gebruik van gemaakt. Al met al een super leuke visdag. Ook willen we de sponsor van deze wedstrijd bedanken. Cor de Winter van paardenmelkerij de Lage Wierde bedankt. (foto's in het fotoalbum)