Goeie vangsten tijdens 1e district vakantiewedstrijd

Donderdag, 24 juli 2014

Onder zomerse weersomstandigheden is de 1e vakantiewedstijd gehouden vanuit het dorpshuis te Onderdendam.
Namens het bestuur van het dorpshuis kreeg elke deelnemer bij ontvangst koffie aangeboden.
Tijdens de wedstrijd begon de wind vanuit het Noord/Oosten aan te trekken, doch dit had weinig invloed op de gemiddelde vangsten.
Om 13.00 uur was het einde wedstrijd, waarna beide weegploegen aan de slag gingen.
Bij 5 van de 23 deelnemers gaf de weegschaal een gewicht van boven de 10 kilo aan.
Evenals de eerste vakantiewedstrijd van het jaar 2013 is A.Kluin van H.S.V Baflo weer als eerste geƫindigd met ruim 17 kilo aan gevangen vis.
Namens de Hengelsportfederatie Groningen/Drenthe kreeg de winnaar weer een fraaie beker aangereikt, en kregen alle deelnemers een leuke vleesprijs mee naar huis.
De 2e en 3e vakantiewedstijd worden vervist op woensdag 30 juli en op woensdag 6 augustus vanuit het dorpshuis te Onderdendam.