Patrick Honderd wint 2e vakantie stekwedstrijd op de voet gevolgd door Jan Honderd

Donderdag, 31 juli 2014

De 2e vakantie stekwedstrijd georganiseerd door het rayon Hunsingo werd vervist op 30 juli 2014. Bij binnenkomst werd iedere deelnemer koffie aangeboden door het dorpshuis in Onderdendam.
Er waren op het wedstrijd parcours door medewerking van het waterschap Noorderzijlvest diverse bereikbare visstekken gerealiseerd.
De vangsten waren wisselend van uitstekend tot zeer matig.
Patrick Honderd kreeg als winnaar een fraaie beker van de organisatie overhandigd en tevens kregen alle deelnemers een vleesprijs mee naar huis.
De 3e en laatste vakantie stekwedstrijd is op 6 augustus 2014.