Vanaf vandaag staan ook de uitslagen v/d jeugd op de site

Maandag, 11 augustus 2014

Vanaf vandaag kunnen de jeugdige vissers onder ons de uitslagen van hun wedstrijden ook via de site volgen.  We werden regelmatig door hun benaderd en dat ze heel vaak op de site van H.C de Witte Dobber kijken, maar dat er nooit iets van hun opstaat. Dus vanaf vandaag is alles anders en kunnen jullie de uitslagen van jullie viswedstrijden ook bekijken. We  zullen proberen om ze zo snel als mogelijk na een wedstrijd te publiceren. De eerstvolgende wedstrijd is op donderdag 21 augustus van 18.30- 20.30 uur.