5e district vrijestekwedstrijd

Zondag, 7 september 2014

Om kwart over 6 in de mist vertrokken naar Kloosterburen waar de 5e district stekwedstrijd van dit seizoen zou plaatsvinden, na een kopje koffie te hebben gedronken nam de voorzitter om 7.00 uur het woord.  Na een korte verzoek van de district voorzitter, om vooral gepast en rustig de gedragsregels in het verkeer toe te passen, vertrokken de 24 aangemelde deelnemers naar het wedstrijdwater. Het was mooi nazomer weer en nagenoeg windstil. De gemiddelde vangst van de deelnemers vertoonde deze keer geen echt grote uitschieters.Toch is er deze keer weer prima vis gevangen. HSV Kloosterburen had voor elke deelnemer weer een mooie vleesprijs geregeld.Op zaterdag 4 oktober wordt de 6e en laatste wedstrijd van deze serie gehouden vanuit het dorpshuis te Onderdendam.