Jeugdvissen 4 september 2014

Maandag, 8 september 2014

Om 18.30 stonden onze jeugdige vissers weer gereed om te gaan vissen.

De vismeester Jur Hazekamp van H.C de Witte Dobber had deze avond het wedstrijd water gevonden tussen Onderdendam-Bedum, in het Boterdiep aan het altijd zo rustige betonpad. Al vrij snel na aankomst werden de eerste vissen gehaakt, Jur had het ook deze avond weer druk om een ieder van een hapje en een drankje te voorzien. Bijna  ieder kind had deze avond vis gevangen. Senna Bulhuis was deze avond helemaal in de wolken daar zijn vriendinnetje Emke op skeelers en met een hengeltje in de hand langskwam. ze kwam Senna nog even gezelschap houden en ging ook nog even samen met Senna vissen. In de linken hieronder vindt je de uitslagen van deze avond, de eindstand van 2014 en de kampioenenlijst van 2014. De  prijsuitreiking van de bekers en medailles is gelijktijdig met de prijsuitreiking van de koppelwedstrijd op 27 september 2014 De koppelwedstrijd met de senioren van H.C de Witte Dobber zal dit jaar een extra feestelijk tintje hebben. Er is een barbecue en een springkussen. Dit is mogelijk gemaakt door een extra bijdrage van twee van onze sponsoren.
Met dank aan KOOZA van Martin Huizing en Ari Timans van Timans Bouwservice. De volgende wedstrijd is dus op 27 september, hiervoor krijg je nog een persoonlijke uitnodiging van Jur Hazekamp.