Nieuwe sponsoren voor de wedstrijden van H.C de Witte Dobber

Zaterdag, 20 september 2014

Jur Hazekamp is in samenspraak met het bestuur van H.C de Witte Dobber sponsoren gaan zoeken voor de  twee  competities die nog geen sponsornaam droegen. En het is gelukt : De zaterdag wedstrijden die samen met het district Husingo worden vervist worden gesponsord  door de Timmerstee het bedrijf van Erwin en Diana Tuitman voor al uw Onderhoud-Verbouwing en Restauratie.

De Winterwedstrijden die worden vervist door H.C de Witte Dobber worden gesponsord door Mulder Wonen, het bedrijf van Folly en Ina Hemmes  en natuurlijk het adres voor Raam-Vloer en Textiel benodigdheden.

Wij bedanken  Jur voor zijn inzet , maar vooral bedanken wij Erwin en Diana van de Timmerstee en Folly en Ina van Mulder Wonen voor de sponsoring van de betreffende competities