Uitslag 1e zaterdagmiddagwedstrijd om de Boer Timmerbedrijf bokaal

Maandag, 17 september 2018

Willem Slagter wint 1e wedstrijd om de Boer Timmerbedrijf bokaal

Afgelopen zaterdag werd de 1e wedstrijd vervist om de Boer Timmerbedrijf bokaal. Inderdaad een nieuwe naam op sponsorgebied. Simon en Herman bedankt hiervoor ! Er hadden zich 8 vissers ingeschreven voor deze wedstrijd die werd vervist tussen de komborden van het dorp Middelstum. Het weer was prima ,een geweldige nazomerdag. Hierdoor werd er waarschijnlijk ook goed gevangen wat betreft de aantallen maar het gewicht van de gevangen vis was maar minimaal. Des al niet te min een zeer geslaagde vismiddag. Na de wedstrijd werd de uitslag bekend gemaakt in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.

Hte bestuur,