Uitslag 2e zondagwedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal

Zondag, 23 december 2018

Willem Slagter wint 2e wedstrijd om de Mulder Wonen Bokaal

Zondag 23 december werd de 2e wedstrijd van de Mulder Wonen Bokaal vervist. Deze wedstrijd was een week verplaats ivm met de overvloedige sneeuwval van 16 december. Er hadden zich 6 vissers voor deze wedstrijd ingeschreven. Om 08.00 uur werd na de koffie koers gezet naar het haventje van Slochteren. In het begin van de wedstrijd liet de vis zich moeilijk vangen maar dit werd in de loop van de morgen steeds beter. Ook de vangsten waren prima , gemiddeld 100 gr per vis. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon er worden geteld en gewogen. De uitslag werd bekend gemaakt in de kantine onder het genot van een hapje en een drankje.