Jeugdvissen 2015

Maandag, 1 juni 2015

Evenals de voorgaande 18 jaren gaat de hengelsportvereniging H.C de Witte Dobber ook dit jaar weer een 4 tal jeugdviswedstrijden en een koppelwedstrijd met wedstrijdvisser van de club organiseren

De grote man achter dit gebeuren en die het ieder jaar weer met veel plezier oppakt is Jur Hazekamp. Hij heeft dan ook het volgende wedstrijdschema opgesteld:

1e wedstrijd 11 juni
2e wedstrijd 25 juni
3e wedstrijd 27 augustus
4e wedstrijd 10 september. Deze 4 wedstrijden beginnen om 18.30 uur en eindigen om 20.30 uur.
Koppelwedstrijd zaterdag 26 september van 13.00 uur tot 16.00 uur. Hierbij word er door de jeugd t/m 15 jaar geen inleg betaald.

De jeugd tot 12 jaar vist op lengte (centimeters) de oudere jeugd vist op maatse vis welke na het vangen direct worden gewogen en weer vrijgelaten.

De inleg bedraagt voor iedere wedstrijd € 0,80. we verzamelen ons bij een kwartier voor vertrek ( 18.15 uur) bij Martin Huizing Trekweg 22b in Middelstum. Dat we zo vroeg aanwezig moeten zijn heeft te maken met het inschrijven en de spullen die je moet inpakken.
Over de koppelwedstrijd krijg je nog nader bericht, het vertrek van deze wedstrijd is in ieder geval vanuit het ijsbaangebouwtje.

De prijsuitreiking zal plaatsvinden na de koppelwedstrijd. Die dag is er een BBQ en gratis drinken voor een ieder die heeft mee gevist. Tevens krijgen alle deelnemers een medaille en een hengelsportprijs. Ook zijn er mooie bekers te winnen.

De jeugd t/m 13 jaar kan gratis een jeugdvisvergunning downloaden via www.hcdewittedobber.nl De jeugd vanaf 14 jaar dient zelf een vergunning aan te vragen, wat ook via deze site kan. Beide zijn verplicht.

Jeugdvissers die vorig jaar hebben mee gevist krijgen persoonlijk bericht. Kinderen vanaf 8 jaar die het leuk vinden om hieraan mee te doen kunnen zich om 11 juni melden op het eerder opgegeven adres van Martin Huizing. Kinderen vanaf 7 jaar zijn ook welkom maar moeten tijdens de viswedstrijd worden begeleid door hun vader of moeder. Ook moet iedereen zelf een hengel, aas (brood, maden ) en voor meebrengen.

Dit alles kan H.C jullie aanbieden door de vele sponsoren waaronder de Middenstand, Gemeente belangen en Hengelsport federatie Groningen-Drenthe. Dus we zien jullie op11 juni om 18.15 uur.

Ook de uitslagen van deze wedstrijden zullen op deze site worden geplaatst