Derk de Groot wint 5e avondwedstrijd Dio Marja Bokaal

Donderdag, 30 juni 2016

Afgelopen woensdagavond werd de 5e en laatste wedstrijd van de avondcompetitie vervist om de Dio Marja Bokaal.

Met 9 vissers werd om 18.30 uur koers gezet naar het viswater. De vangsten waren divers maar het lijkt erop dat de vis weer wil bijten na de paaiperiode. Helaas begon het om 21.30 uur te regenen waardoor de meeste vissers het voor gezien hielden en terug gingen naar de kantine van de ijsbaan. Hier vond onder het genot van een hapje en een drankje de prijsuitreiking plaats van deze competitie. Iedere deelnemer kreeg een keurig verzorgd vleespakket uitgereikt. Algemeen kampioen werd Stefan Timans , Gewichtskampioen werd Arie Timans en Aantal kampioen werd Martin Huizing. Overige uitslagen staan in de bijlage.

Het bestuur.