Uitslag 5e wedstrijd Mulder Wonen Bokaal

Zondag, 12 februari 2017

Willem Slagter wint 5e wintercompetitie wedstrijd

Afgelopen zondag spande het erom. Gaat de wedstrijd door of niet. Doordat het de hele week had gevroren waren veel plekken alweer dichtgevroren. Maar zondagmorgen werd er toch besloten om te gaan vissen. Er werd met 3 vissers eerst koers gezet naar Bedum maar binnen een half uur was het al wel duidelijk dat hier geen vis was te vangen. Hierop koers gezet naar Winsum.  Hier kon ondanks de wel hele koude wind wel een visje worden gevangen , maar het bleef koud. Gelukkig was de visboer om 12.00 uur geopend die ons altijd voorziet van koffie en warme vis. Om 14.00 uur was het einde wedstrijd en kon men beginnen met wegen en tellen van de vis.