Uitslag vrije voorjaarswedstrijd

Maandag, 20 maart 2017

Erik Huitsing wint vrije voorjaarswedstrid in Heereveen

Afgelopen zondag werd de jaarlijkse vrije voorjaarswedstrijd vervist. De opkomst was zeer matig met maar 3 vissers. Desondanks werd er om 08.00 uur koers gezet richting het Heereveensterkanaal. Bij vertrek was het weer erg slecht maar zoveel te verder wij westelijk reden zoveel te beter werd het weer. Dit jaar werd er gekozen om aan de andere kant van het kanaal te gaan zitten aangezien er al een jeugdvisclub op deze zijde zat. Hierdoor hadden we als voordeel dat we de wind in de rug hadden en deze was toch wel stevig deze morgen. Erik Huisting had een behoorlijke diepte investering gedaan wat betreft aanschaf van nieuwe visspullen. En dit pakte deze morgen wel erg goed uit. Er werd door de 3 vissers redelijk vis gevongen voor een voorjaarswedstrijd. Na afloop werd er gewogen en geteld en werd koers gezet naar Middelstum. Hier werd onder het genot van een hapje en een drankje de uitslag bekend gemaakt.

Het Bestuur,