Uitslag 1e wedstrijd jeugdvissen competitie 2017

Dinsdag, 20 juni 2017

Jort Huizing en Wessel Poort winnaars 1 jeugdwedstrijd hc de witte dobber.

Afgelopen woensdagavond werd onder prima weersomstandigheden de 1e wedstrijd van de jeugdcompetitie vervist. Om 18.15 uur hadden zich 7 kinderen met deels begeleiding verzameld op de Trekweg. Na een kort welkom en intro door jeugdleider Jur Hazekamp werd om 18.30 uur koers gezet naar Onderdendam. Hier kon vanaf de steigers worden gevist. Tussentijd was er tijd voor iets te drinken en een versnapering voor de kinderen. De 7 vissers die allen zeer fanatiek waren konden tevreden zijn over de vangsten van deze avond. Om 20.15 uur was het einde van de wedstrijd en werd weer koers gezet naar Middelstum.