René Tuitman wint snertwedstrijd in Sneek

Maandag, 19 november 2012

René Tuitman wint met een klein verschil de wedstrijd in Sneek.

Deze wedstrijd werd onder mooie weersomstandigheden vervist.

De vangsten vielen wat tegen, maar dit werd goed gemaakt door de grootte van de vis(super)

René wist met een klein verschil Jur voor te blijven.

Tijdens deze wedstrijd stond ook de partytent er weer,waarin Klaas zijn nu al wereldberoemde snert aan het bereiden was.

Ook stond er dit keer kippensoep op het menu.

Klaas in één woord VOORTREFFELIJK!!!!!!!!!!

Kees was nait zo blied met Klaas,want al voor de wedstrijd ging deze op zijn hengel staan.

Volgens Kees kon hij er nog wel mee vissen maar bij de eerste grote vis was het krak,maar met wat tape en werd de hengel gemaakt en daardoor kon Kees toch de wedstrijd voortzetten en niet onverdienstelijk zoals je in de uitslag kan zien.