Uitslag 4e en laatste avondwedstrijd jeugdcompetitie

Zaterdag, 30 september 2017

Liesa de Jonge en Rienk Smit winnen de laatste avondwedstrijd van de jeugdcompetitie

Donderdag 7 september vond de laatste wedstrijd van de jeugdavondcompetitie plaats..Om 18.30 uur werd koers gezet met 10 kinderen naar het fietspad t.h.v. de Grote Haver tussen Onderdendam en Bedum. Het weer was prima en algauw werd er vis gevangen. Wat opviel bij deze wedstrijd dat de vissers die dicht bij Onderdendam zaten te vissen aanzienlijk meer vis vingen als de vissers die meer richting Bedum zaten te vissen. Tussen door waren er nog wat traktaties en werden de jeugdleden voorzien van drinken . Om 20.15 uur was het einde wedstrijd en werd er weer koers gezet naar Middelstum. Men kon terug kijken op een geslaagde visavond.